Opuštěný hotel odříznutý od světa mrazivou vánicí a mladá dívka pátrající po tajemné historii své rodiny. Větší klišé už to asi být nemohlo, přesto je jednohubkou, kterou lze doporučit každému milovníkovi děsivých příběhů.
Zasazení nejvíc připomíná kultovní Kingovo (a Kubrickovo) Osvícení. Opuštěný hotel hluboko v horách, jehož zdi ukrývají temné tajemství a který se vinou špatného počasí pro své obyvatele stal nedobrovolným vězením. Hlavní hrdinkou je mladá Nicole, po otcově smrti jediná dědička pomalu se rozpadající budovy, jejíž původní motivací je jen podepsat papíry o prodeji a co nejrychleji zase vypadnout. Jenže příroda je proti, a aby se Nicole nějak zabavila než vánice přejde, rozhodne se zapátrat v minulosti svých rodičů, jejichž vztah ukončila nevěra. Nicol je v hotelu sama, naštěstí má aspoň mobilní telefon. Kontakt s civilizací tak obstarává hlas záchranáře Irvinga, který budovu a její okolí dobře zná.
Netrvá dlouho a vyděšená dívka se začne potýkat se sérií nešťastných situací a nadpřirozenými prvky. Anebo to jsou jen přeludy vyvolané vyděšenou myslí?
Hra skvěle balancuje na tenké hranici uvěřitelnosti a klasické duchařiny a vy dlouho nevíte, co se to v hotelu vlastně děje. Hratelností jde o klasický walking simulator (viz náš článek), díky „příteli na telefonu“ má The Suicide of Rachel Foster nejblíž asi k fantastickému Firewatch, vzhledem k osobní povaze pátrání bych se pak nebál zmínit ani Gone Home.
Pokračování recenze v odkazu…
Kompletní recenzi najdete na stránkách Bonusweb.cz ZDE.