První série interaktivního filmu The Walking Dead skvěle zabodovala u recenzentů i hráčů. Před započetím druhé sezóny se tvůrci rozhodli vydat „mezidíl“ s názvem 400 Days. Po parádní první sezóně však přichází obrovské vystřízlivění. To, na čem série stavěla, tedy na kvalitním propracovaném příběhu, skvělých dialozích, vztazích mezi postavami a hutnou atmosférou, je tady rozprášeno do ztracena.
Celá hra je poskládaná z pěti velmi krátkých příběhů, během kterých se nemáme možnost sžít ani s hlavní postavou, natož těmi vedlejšími. Každá minikapitola je pak uzavřena zásadním rozhodnutím, k němuž však hráč mnohdy nemá dostatek informací ani emočních vztahů k osobám, kterých se týká.
Ve finále je pak vše završeno závěrečným epilogem, kde se ukáže, že některé rozhodnutí neměly na nic vliv a naopak jiné, kde si hráč náhodně vybral jednu z možností, jsou pro finále důležité a nezvratné. To vše pak korunuje ještě menší podíl hraní, než u předchozích děl.
Zatímco kompletní první série byla výborný interaktivní film, 400 Days je dílo, které jménu Walking Dead dělá spíše ostudu a evidentně vzniklo jen na vyplnění prostoru mezi první a druhou sezónou a připomenutí se fanouškům, že tohle jméno ještě existuje. Kdyby ale tento přídavek nevzinkl, nic by se nestalo…