Charles Cecil patří k nejvýznamnějším osobnostem v oblasti tvorby počítačových her žánru adventure, a to hlavně díky jeho již pětidílné sérii Broken Sword. Jaká je nejbližší budoucnost série i jeho studia Revolution Software? Něco málo americký tvůrce poodhalil během nedávného herního veletrhu EGX Berlin.
Setkání s Charlesem Cecilem je vždy zážitek, tento charismatický rodák z Yorku dokáže poutavě vyprávět o svých hrách i přístupu k jejich tvorbě. Jeho zatím posledním dílem je Broken Sword 5: The Serpent’s Curse.
„S výsledkem, kterého se nám podařilo dosáhnout s pátým dílem, jsme spokojeni. V těchto dnech navíc vychází pro Nintendo Switch, což nám pomůže rozšířit univerzum série Broken Sword mezi další fanoušky. Co se týká dalších her ze světa Broken Swordu, zatím toho ke zveřejnění moc není. Rádi bychom udělali remake pro první a druhý díl – přeci jen, tehdy vyšly v hodně nízkém rozlišení 640×480. Bohužel jsme si ale nenechali originální assety – koho tehdy mohlo napadnout, že budeme ještě někdy potřebovat origiální soubory z Photoshopu? Takže bychom museli provést hodně úprav, abychom dosáhli odpovídajícího rozlišení.“
Samotné fanoušky však nezajímá jen možnost remaku, ale hlavně tvorba šestého dílu. „Jak jsem naznačoval už v rozhovoru před dvěma lety, pracuju na příběhu a pomalu se posouváme do prvních fází vývoje. Momentálně ale naplno pracujeme na úplně nové hře, která nebude mít nic společného se světem Broken Swordu. Svým způsobem to bude něco úplně jiného, přesto to však bude hlavně adventura. Je to hodně ambiciózní hra a už se těším, až o ní v příštím roce budu moci prozradit víc.“